Пређи на главни садржај

Srednja Evropa-geografski položaj,prirodne odlike i politička podjela

Juče smo iz geografije radili novu elekciju ,,Srednja Evropa-geografski položaj,prirodne odlike i politička podjela''.Pa,evo kako sam ja to naučila.

1.korak
Ja sam nacrtala sve države Srednje Evrope,ali ja to vama ne preporučujem.Za crtanje je potrebno mnogo preciznosti. Preporučujem vam ili da ni ne crtate ili da ištampate sliku zemalja Srednje Evrope.
2.korak
Opišite geografski položaj Srednje Evrope i koje joj države pripadaju,koje su primorske,a koje kontinentalne.
3.korak
Opišite plovni put Rajna-Majna-Dunav i njen značaj.
4.korak
Nabrojte regije.
5.korak
Napišite karakteristike(klim,prostiranje...)Pribaltičke nizije i Brdsko-planinskog pojasa.
6.korak
Napišite karakteristike Alpa i regije Karpata,Tatra i Beskida.
7.korak
Opišite regiju Panonske nizije i Vlaške nizije,i napišite koji su tipovi klime zastupljeni u kojim krajevima.
8.korak
Napišite geografske povoljnosti Srednje Evrope.
9.korak
Opišite političku podjelu u Srednjoj Evropi i kako države možemo podjeliti.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Analiza lektire ,,Junaci Pavlove ulice''

Danas ću da vam pokažem kako sam izanalizirala lektiru ,,Junaci Pavlove ulice''. 1.Bilješka o piscu Ferenc Molnár je rođen 1878. godine u Budimpešti(Mađarska).Piao je komedije,romane i dječije pripovijetke.Dijalog mu je živ i tečan te je svojim scenskim djelima prodro i u Evropu,a izvođen je i u prekomorskim zemljama.Njegova djela,drame i niz romana i mnoga druga djela vrijedan su prilog mađarskoj književnosti.Omladainski roman ,,Junaci Pavlove ulice'' pronio mu je slavu širom svijeta. 2.Tema Tema ovog djela je neprestana borba Bokine družine protiv ,,Crvenih košulja''. 3.Fabula -kraj časa -sastanak -upad Feri Ača na grund -prepričavanje događaja i dolazak ,,komande'' -priprema za upad u društvo Ferija Ača -Boka,Čonakoš i Nemeček upadaju u bazu ,,Crvenih košulja'' -ulazak u ruševinu -družina nailazi na čamac -otkriće izdaje Gereba -Nemeček i Boka gledaju sastanak ,,Crvenih košulja'' sakriveni -jurnjav

Mape uma

Jedan od mojih omiljenijih načina učenja su upravo mape uma.One su jako jednostavne za napraviti.Možete ih napraviti na kompjuteru,pomoću programa Mind Maple Lite ,ili ih sami nacrtati na papiru. U nastavku slijedi jedna mapa urađena na kompjuteru 👇: Biologija-osnovne odlike životinja-mapa uma Program  Mind Maple Lite je jednostavan za korišćenje i sa njim možete uraditi odlične mape. Međutim,za one koje ipak vole to da nacrtaju evo primjer iste one kao gore ali nacrtana: 👇 Nacrtana mapa uma Mape uma su efikasne za učenje jer se ustvari pamti sama slika mape i tako ja lakše zapamtiti. Kako napraviti mapu uma? 1.korak Uzmimo za primjer,da želite da napravite mapu uma o osnovim odlikama životinja. Na sredini papira napišite ,,OSNOVNE ODLIKE ŽIVOTINjA''.Ja,lično,uvijek volim to da uokvirim. 2.korak Kako su osnovne odlike životinja:građa tijela,rast i razvoj,ishrana,disanje,razmožavanje,dužina života i kretanje,povlačite 7 linija iz pravogaunika(on

Glagoli

Danas smo iz srpskog jezika učili elekciju ,,Glagoli''.Pa,evo kako sam je ja naučila. 1.korak Napišite ,,GLAGOLI'' i uokvirite. 2.korak Napišite da su glagoli promjenljiva vrsta riječi i na koji način se oni mjenjaju. Zatim,napišite kako glagole djelimo po značenju. 3.korak Prvo napišite da se glagoli djele na lične glagolske oblike i bezlične glagolske oblike. Zatim,napišite kako se djele lični glagolski oblici. 4.korak Napišite glagolske oblike za prošlost. 5.korak Napišite glagolske oblike za sadašnjost i budućnost. 6.korak Napišite iz kartice ,,Glagolski način'' Imperativ i Potencial.