Načini učenja

Danas ću vam pokazati još neke načine moje učenja,pored mapi uma.

1. Učenje pomoću flomastera i markera
Ovo je način gdje sve pišete u tezama. Koristim ga kad učim geografiju. Napr. dio elekcije gdje se opisuje položaj zemlje pišem jednim flomasterom,dio gdje se govori o stanovništvu drugim flomasterom itd. Zatim sve najbitnije riječi u tezi ja podvučem markerom iste boje kao i flomaster(a može biti i neke druge). 










2.Učenje pomoću simbola i flomastera
Isto sve pišete u tezama.Koristim ga kad učim biologiju. Isti je princip
jedan odeljak-jedna boja flomastera,samo što ne podvlačim markerima i koristim simbole koje sam ja izmislila.



3.Učenje pomoću crnog flomastera i markera
Ovaj način koristim kad učim njemački. Ovde svaki marker koristim za tačno određenu riječ i to mi pomaže da lakše zapamtim ključne riječi.

Postoje još mnogi načini učenja koje sam izmislila ali to su sve varijacije ovih 3 gore i svaki predmet ima svoj način učenja. To je to za danas, hvala na čitanju!


Коментари

Популарни постови са овог блога

Analiza lektire ,,Junaci Pavlove ulice''

Mape uma

Glagoli